Gå til innhold
Arkivverket

[#17582] Anne Marie Evensdtr , Tolga

Gjest Bernt Haukaas
 Del

Recommended Posts

Gjest Bernt Haukaas

Jeg trenger litt hjelp til å finne ut mere om min oldemor Anne Marie Evensdtr. født 9.des 1845 på Tolga. Dette er det eneste jeg hvet om henne før hun ble gift i Verran i N-T , hvem hennes foreldre var, og hvor i Tolga hun kom fra er forsatt et blankt ark. Hvis noen har kirkebøker for Tolga eller annet oppslagsverk så er jeg svært taknemmelig for hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Kamsvaag Berntsen

Jeg finner ingen født på nevnte dato og heller ingen Anne Marie/Maria Evensdatter døpt i Tolga +/- 5 år. Jeg har lest gjennom Tolga Mini 5 et par ganger, men det er jo alltid en mulighet for at jeg har oversett henne. Jeg kikket også på konfirmerte (ikke like langt tidssprang), men uten resultat. (Tolga Mini 6)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bernt Haukaas

Hei Geir, takk for svar, jeg ble nå veldig usikker på denne dama, fant i kirkeboka for Værran under innflyttede hennes fødselsdato, og at hun kom fra Tolgen. Hun ble forøvrig gift med Nils Brynjulfsen Røslien fra Værran i 1869. I FT 1865 finnes en Anne Evensdtr i Sparbu men fødested er bare fylt ut med !! så dette begynner å bli vanskelig. Men takk for hjelpen uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.