Gå til innhold
Arkivverket

[#17742] Bjerkaas i Asker


Gjest Aud Bjerkaas
 Del

Recommended Posts

Gjest Berit Knudsen

Sjekket også han i 1888: Alf 24/6-5/8 1888, foreldre grbr. Jørgen Larsen og Karoline Hansen, Bjerkås.Sjekket også fødselsdato for Alf Helvik igjen for sikkerhets skyld, og det står 8. juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Sundelius

Hei Berit, og Aud - Fant den samme vielsen i Asker K B, (Buskerud f.) . Mener også -Kristine Nilsen f. 1867, Elgnæs - hadde dette som fødested under 'vielsen' også.Og da har du funnet riktig (!) foreldre til Alf, da Berit. (da blir det nesten 'tykke' slekta -da)Men Aud har du noen dato for giftemålet til Alf? Mulig én kan finne 'ny' føselsdato der?hilsen Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aud Bjerkaas

Hei Berit og Egil...Jeg er full av beundran for dere to...så flinke dere er..Og legger ner så mye arbeid på at hjelpe andre.. som ikke klarer det selv.. Tusen takk til dere begge...Nei,når de giftet seg vet jeg dessverre ikke..Men at dere er på rett slekt er sikkert,jeg veit jo at pappa var slekt med han Lillelien..Varme hilsen Aud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.