Gå til innhold
Arkivverket

[#17770] Finne familie i Statene


Gjest Kjellaug Robberstad Petit
 Del

Recommended Posts

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Jeg har funnet mine tremenninger i Statene takket være Gwen A Sackrison sackrison@angelfire.comAlt det kostet meg var $ 8. Hun bad meg om å si at hun er villig til å hjelpe andre dersom det skulle trenges.Men dere må henvende dere til henne på engelsk.mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Gjest Inger Leirvåg

Til Kjellaug, eg prøvde å sende email til Gwen, men kom ikkje fram. Veit du om ho har ei anna emailadresse? På førehand takk. Venleg helsing Inger Leirvåg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Jeg har ikke hatt kontakt med Gwen på snart 2 år, så det er mye mulig at hun ikke har den adressen lenger. Sist jeg hörte fra henne var det på hennes hotmail adresse: gwen312@hotmail.com Håper du kommer fram der-:) mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger Leirvåg

Kom ikkje fram. Veit du om nokon andre som er gode til å leite fram slektningar som reiste til Amerika? På førehand takk. Venleg helsing Inger Leirvåg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.