Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Aase R Sæther

[#17886] Skifte Mons G.Flage, Voss, 1838

Recommended Posts

Gjest Aase R Sæther

Kunne det vere råd å få vite om der er skifte etter Mons Gudleikson Flage på Voss, som etter Vossaboki skal vere død 1838, og i så fall kven som er arvingar etter han?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Aase R Sæther

Ved nærare ettersyn ser eg at Vossaboki nemner at der var skifte etter Mons i 1839. (Dødsåret skal forresten vere 1837).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Aase R Sæther

Burde vel kanskje nemnt at eg framleis er interessert i å vite arvingane, særleg når eg no er viss på at der var skifte.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Yngve Nedrebø

Skifte 19. oktober 1837 etter Mons Gulliksen Flage. Enke: Brita Clausdatter. Barn: Berge M., 24 år, Claus M., 20 år, Gullik M., 14 år, Knud, 14 år, Steffen, 7 år, Brita M. Grimestad, død, etterlatt datteren Martha Clausdatter Grimestad, og Kari M., gift med Mons Gulliksen Eide.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Aase R Sæther

Her var fleire nye opplysningar for meg, så mange, mange takk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Aase R Sæther

Eg har no funne at enkja Brita Klausdtr døydde i 1858, og tillet meg å spørje om der er nytt skifte i samband med det, og om kven som er arvingar då.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Yngve Nedrebø

Det ble holdt skifte 8. januar 1859 (skifteprotokoll A.e. 4 - 37). I skiftet nevnes sønnen Berge M. Flage, Gullik M. Dorflot, og Knud og Nils, begge hos broren i Nordfjord, Brita M. Grimestad hadde etterlatt seg datteren Martha Clausdatter, 22 eller 23 år gammel, i Amerika, og Kari M. var gift med Niels Godskalksen Flage.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Aase R Sæther

Nye bitar fell på plass; mange takk for hjelpa!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.