Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Aase R Sæther

[#17943] Dorte Antonsdtr Fosnes, Oppstryn, d.1883, skifte?

Recommended Posts

Gjest Aase R Sæther

I samband med leitinga etter ein mogeleg utvandra familie, er eg så fri å spørje om det finst skifte etter ovannemnde person. Mannen Lars Arneson døydde i 1857, men det er for tidleg til at eit skifte der kan innehalde opplysningar av nytte for meg.Paret hadde totalt 11 born, men det er berre dottera Anne som er av interesse for meg i denne samanhengen, dei andre veit eg 'alt' om.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Rune Bergesen

Finner en Anne Larsdtr. Fosnes gift i Stryn 24/3-1860 med knud Monsen Flage 36 år har opphold Dorflodt, Far Mon Gulleiksen Flage I 1865 er de i Bergen med 1 søn Claus Martin f:1860. Hun er gift 2 g.i KK 29/6-1873 med Kittel Helliksen Ramberg UK grubearb. Flesberg.Hun er da oppgitt født 1/2-1835. I 1875 er de i Bergen med søn Claus Martin. Håper dette er den anne du er på jakt etter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Aase R Sæther

Eg sluttar aldri å undre meg over at det går an å 'leite og leite, og ikkje finne'. Ekteskapet med Knut Flage var kjent for meg, likeeins sonen Claus Martin og folketellinga 1865, men det andre ekteskapet har eg ikkje funne sjølv - sannsynlegvis fordi eg har festa for stor lit til opplysningane eg hadde frå ei anna kjelde om at familien hadde emigrert til USA.Mange takk for god hjelp! Eg har forresten då også funne Claus Martin i 1891, så opplysningane frå eit eventuelt skifte vil vere unødvendige.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive