Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#17991] Paul Christensen Rustbrekken, f.Vågå 1843, og så?

Recommended Posts

Gjest Aase R Sæther

Eg leitar etter ovannemnde person - som kan sjåast her i 1865. LenkeHan skal vere gift i Ørskog 1871 med Pernille Olsdtr Jarnes, f.1847 i Norddal, og på Familysearch finn eg sonen deira Peter Olaus, f. i Ørskog 16.01.1872.Bygdeboka for Sykkylven skriv at dei reiste til Trondheim, men eg har ikkje funne dei der, heller ingen andre stader.Nokon som kjenner til denne familien?

Gjest Aase R Sæther

Mange takk! 1875-oppføringa er i alle fall rett, ikkje minst fordi Olave Bjørnhaug er syster til Pernille. Og som så mange gonger før: Dette burde eg greidd å finne sjølv! Men som også så mange gonger før, hektar ein seg opp i små detaljar og gløymer å søkje breidt nok, så atter takk.1900-oppføringa ser også lovande ut, så eg får ta meg nokre runder i adresseboka for Trondheim, tenkjer eg.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.