Gå til innhold
Arkivverket

[#18042] Edvard Eriksen, fødd i Hoff 1857 - utvandra til Hawaii i 1880 - kven var han?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Eg har tidlegare etterlyst Petra Berg som på Hawaii gifte seg andre gongen med Nils Emil Aars, presteson frå Hafslo i Sogn. Eg har no fått opplysningar frå ein etterkomar som har identifisert Petra som Pernille Andersdotter Kynberget, fødd på Elverum 9.8.1853, dotter av tømmerhoggar og sjølveigar Anders Pederson på Kynberget og Oleanna Johnsdotter. Pernille gifte seg første gongen på Bragernes i Drammen 22.4.1878 med:Edvard Eriksen, oppgjeven å vera fødd i Hoff kring 1857. Dei fekk to born før dei utvandra til Hawaii hausten 1880:* Marie Elisabeth, fødd i Skoger kring 1878* Anders, fødd i Nedre Eiker 24.9.1880Det vert fortalt at Edvard i 1884, etter at han hadde fullbyrda arbeidskontrakten sin på sukkerplantasjen på Oahu, Hawaii, forgreip seg på ei Hawaii-jente og laut gå i fengsel. Då han kom ut att, forlet han familien sin, men det er ei anna soge...Kan nokon hjelpa meg med å:1) identifisera Edvard Eriksen og opphavet hans?2) finna ein fødselsdato for Marie Elisabeth i Skoger?Eg takkar på førehand for hjelpi og vonar...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

dette er fra Familysearch: 1. BOLETTE CATARINE ERIKSEN - International Genealogical Index / NO Gender: Female Christening: 10 SEP 1865 Hof, Vestfold, Norway 2. JACOBINE KIRSTINE ERIKSEN - International Genealogical Index / NO Gender: Female Christening: 13 FEB 1848 Hof, Vestfold, Norway 3. HENDRIETTE KIRSTINE ERIKSEN - International Genealogical Index / NO Gender: Female Birth: 05 NOV 1846 Hof, Vestfold, Norway 4. HANNE BREDINE ERIKSEN - International Genealogical Index / NO Gender: Female Christening: 17 MAR 1844 Hof, Vestfold, Norway 5. ELISE CATHRINE ERIKSEN - International Genealogical Index / NO Gender: Female Christening: 18 APR 1845 Hof, Vestfold, Norway 6. HAAGEN ERIKSEN - International Genealogical Index / NO Gender: Male Christening: 11 DEC 1842 Hof, Vestfold, Norway 7. EDVARD ERIKSEN - International Genealogical Index / NO Gender: Male Christening: 19 JUN 1859 Hof, Vestfold, Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Rune og Laila for interessante innlegg!Jau, eg har vore inne på tanken at det KAN vera denne Edvard Eriksen som gøymer seg bak problemet mitt, men so tykte eg han kanskje var litt i yngste laget til å gifta seg i 1878 og kanskje få eit barn ''i forvegen'', særleg med omsyntaking til at Pernille var fødd so pass tidleg som 1853!?Eg vil difor ikkje kjenna meg heilt trygg på dette opphavet før eg har sett kva VIGSLI i 1878 har å seia om namnet på far hans!?Nok ein gong hjarteleg takk for god hjelp!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tormod Thoresen

Hei Lars.Jeg skal sjekke det i kirkeboka i morgen kveld.Det kan tyde på at dette var noen av 'Akke - meiene' fra Drammen som reiste til Hawai.Jeg er tilbake her i morgen kveld.Ha en fortsatt fin kveld!mvh Tormod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tormod Thoresen

Hei.Sagarbeider Edvard Eriksen født 15.2.1859 giftet seg som du nevnte 22.4. 1878 i Bragernes kirke i Drammen. Faren var Verksarbeider i Eidsfos i Hof. Erik HaagensenPernille Andersdatter var født 9.8.1853 i Elverum. Hennes far var selveier Anders Pedersen, Berget.Forloverne var: Brandkonstabel Ole Andersen, Berg, bodde på Brandposten og Tomtearbeider Halvor Gunnarsen , Rødskoven, antagelig det som ble hetende Rødskog. Der hvor Strømsgodset I-F holder til.Tormod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til deg, Tormod, for interessante opplysningar. Då var det altso likevel den Edvard Eriksen som var fødd i 1859! Han var ikkje gamle karen då han gifte seg!!Då manglar, so vidt eg kan sjå, berre fødselsdatoen til dotteri Marie Elisabeth...Nok ein gong takk for god hjelp!Med venleg helsing,Lsrs E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tormod Thoresen

Hei igjen.Jeg nevnte 'Akke - meiene' fra Drammen. Har du hørt om dem før?? Du svarte ikke , men det kan hende at du kjenner begrepet.Tormod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Boken Akamai av Jon Moe er omtalt i ett av Lars' tidligere spørsmål etter andre Hawaii-emigranter, Tormod, så han har nok hørt om dem :)Boken er forresten ganske interessant. (har den på nattbordet nuh) Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Eg må tilstå, Tormod, eg overså merknaden din om ''Akke-meiene'', og uttrykket seier meg ingen ting. So, kva tyder det?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tormod Thoresen

Laila slo meg der.Jeg kjente ikke til boka, men kjente til at det var endel fra Drammens distriktet som emigrerte til Hawai i 1880 årene. De trodde at de skulle til slaraffenliv med palmesus , dus osv.Men når de kom frem til Hawai, så måtte de begynne å jobbe, - du verden! for et liv.De akket og oiet seg så mye at 'akkamai' eller ' akkamei' ble et kjennetegn for den gjengen emigranter som komfra Drammesdistriktet tilHawai.Jeg kjenner til at det i flere anledninger har vært skrevet flere interessante artikler om 'Akkemaiene fra Drammen i Drammens Tidende.Men , jeg kjente ikke til boka til Jon Moe, den må jeg få med meg.Det er en ganske fornøyelig historie. Elers så var den en fra Hardanger som også var med på turen bortover: Elias Nilsen , Tronæs .TormodTormod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cato Isaksen

HeiPernille (f. Andersen i Elverum) og Edvard Eriksen født i Hof utvander til Honolulu med båten Musca i 1880. De har med seg barna Marie Elisabeth 3 år og Anders 1/2 år. Pernille er 26 år og Edvard 23 år når de utvander.mvh Cato

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.