Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Jonny Mydland

[#18153] Silk

Recommended Posts

Guest Jonny Mydland

Hei! Jeg søker opplysninger om Johan Fredrik Andersson Silk (også kalt Stilk), død 1877. Han reiste med Augusta Magnusdatter (Ottosdatter?) Holm (Horn?), født 1844 i Bolstad sogn i Dalsland av foreldre Magnus Johannesen og hustru Gustava. De har disse barna jeg vet om: Olger Aleksander Johansen Silk, f.9-12-1868 i Karlstad?, Värmland i Sverige, dpt.10-12-1868 s.s. Stor etterslekt (Han er farfar til min farmor). Ida Mathilde Silk -'Svenske Ida', f.2-8-1874 i Borge, dpt. i Fredrikstad. Jeg vet om noe etterslekt. Josefine Fredrikke Silk, f.1-6-1877, dpt.24-9-1877 i Borge. Ingen videre opplysninger. Nå lurer jeg på om det er mulig for noen å sjekke kirkebokinnførslene til de to jentene ovenfor. Jeg er interessert i alt som står der! Videre tror jeg det er meget sannsynlig at Johan Fredrik Silk ble gravlagt i Borge i Østfold. Kan noen sjekke dette for meg? Jeg er også interessert i alle opplysninger om Johan Fredriks og Augustas bakgrunn! På forhånd takk! Beste hilsener Jonny

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.