Gå til innhold
Arkivverket

[#18235] Etterkommere av Toralf Wangsmo - Trondheim


Gjest Sissel Endresen
 Del

Recommended Posts

Gjest Sissel Endresen

Min bestemor ble ca. 1962 gift med Toralf Wangsmo f. 1897 i Trondheim og han døde 09.07.1963 og ble begravet i Tilfredshet Kapell i Trondheim den 15.07.1963.Han hadde en datter Tordis og hun var gift med Jacob. Jeg skulle gjerne hatt tak i deres f.dato og event. dødsdato. I dødsannonsen til Toralf er de oppført med etternavnet Glasø, men jeg har nå funnet ut at Jacob opprinnelig hette Olsen. Kjenner noen til Tordis og Jacob og kunne gitt meg noen opplysninger om dem hadde dette vært veldig fint.På forhånd takk!Mvh. Sissel Endresen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Andersen

Dette er det 4. tema med omtrent samme innhold. Det hadde vært hyggelig om du gjorde nye lesere oppmerksom på det.I tillegg er du nå så nær vår tid at du bør ha det som en etterlysning, men med egen kontaktinfo slik at du kan få svar direkte.Jeg kjenner en kandidat som står i tlf.katalogen, men der kan du selv finne om noen er aktuelle for kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Gjest Arnfinn Wangsmo

HeiFant Fries Hilmar Født 2/2-1917 Døpt 28/2-1917 Foreldre ugift fyrbøter Toralf Wangsmo f 1896 og tjenestepige Alexandra Sverdrup Dahl f 1896 Gamle Kongev.16 Trondheim Side 46 film 600.11.4.1 E.C Dahls stiftelse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.