Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#18338] En stor takk til Thorleif Solberg for å finne Hans T Hansen

Recommended Posts

Gjest britt ringstad

Ønsker å rette en stor takk til Thorleif Solberg!Han har hjulpet meg å løse mysteriet for å finne Hans Teodor Hansen. Vi hele familien er veldigte glade for dette !Er det noen der ute som nå kan hjelpe meg å slette dette spørsmålet som jeg har hatt ute tidligere 6201 - 6630 - 6729. Er litt usikker for hvordan jeg kan fjerne dette.Britt

Gjest Jan Peter Wiborg

Hei, disse innleggene kan du ikke få fjernet, så i prinsippet blir innleggene liggande til evig tid... :-)De vil (forhåpentligvis) komme fremtidige slektsforskere til nytte igjen, når de om noen hundre år søker gjennom disse databasene på spor etter sine aner... :-) Har vi fortsatt internett da mon tro?Jan

Gjest Britt Ringstad

Ja saka er løst.Vi kommer til å reise for å se hans grav til sommeren.Helt utrolig at denne saken ble løst til slutt, har holt på i mange år.Jeg er veldig imponert over hvor mange flinke slektsgranskere vi har i dette land.Når en titter på dette forum ibland ser en hvor dyktige mange er.Mvh Britt

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.