Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest britt ringstad

[#18338] En stor takk til Thorleif Solberg for å finne Hans T Hansen

Recommended Posts

Guest britt ringstad

Ønsker å rette en stor takk til Thorleif Solberg!Han har hjulpet meg å løse mysteriet for å finne Hans Teodor Hansen. Vi hele familien er veldigte glade for dette !Er det noen der ute som nå kan hjelpe meg å slette dette spørsmålet som jeg har hatt ute tidligere 6201 - 6630 - 6729. Er litt usikker for hvordan jeg kan fjerne dette.Britt

Guest Jan Peter Wiborg

Hei, disse innleggene kan du ikke få fjernet, så i prinsippet blir innleggene liggande til evig tid... :-)De vil (forhåpentligvis) komme fremtidige slektsforskere til nytte igjen, når de om noen hundre år søker gjennom disse databasene på spor etter sine aner... :-) Har vi fortsatt internett da mon tro?Jan

Guest Aase R Sæther

Folk kan ha nytte av dei lenge før det, så det er fint at dei er der. Men du kan godt lage eit siste innlegg der sjølv og fortelje at saka er løyst, det tykkjer eg er litt greit.

Guest Britt Ringstad

Ja saka er løst.Vi kommer til å reise for å se hans grav til sommeren.Helt utrolig at denne saken ble løst til slutt, har holt på i mange år.Jeg er veldig imponert over hvor mange flinke slektsgranskere vi har i dette land.Når en titter på dette forum ibland ser en hvor dyktige mange er.Mvh Britt

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.