Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Bjørn Christensen

[#18475] Anders og Harald Edwardsen, f. 1881/1886 på Tjømø, Vestfold

Recommended Posts

Guest Bjørn Christensen

Jeg søker ektemaker og etterslekt til Anders Edvardssøn. Født 07.11.1881 i Kruke, Bruk 33.0, Hvasser, Tjøme, Vestfold og Harald Edvardssøn. Født 19.08.1886 i Kruke, Bruk 33.0, Hvasser, Tjøme, Vestfold. Deres far Reinert Ewardsen var reserveassistent på Færder fyr. Kan noen hjelpe meg?

Guest Gunn Huglen

Hei har du kikket på opplysninger under DIS Vestfold, Vestfoldslekt. der finnes en hjemmeside med gårder på Tjøme.Her kan du lese om slekta til Reinert Edvardsen. http://home.online.no/~srasmu/Lykke til med søking. Hilsen Gunn Huglen.

Guest Gunn Huglen

Hei! Jeg ser at du søker mye etter vestfoldslekt.Det ligger en del kirkebokavskrifter på dette nettstedet.http://www.vestfold-slekt.net/ Hvis du ikke har vært innom Tjømegårder, kan jeg igjen anbefale deg å gå inn på den forrige lenken.Her finner du fram til gårdene listet opp på menyen . Under gård Kruke ligger det en mengde slektsopplysninger om Anders og Harald Edwardsen.Mvh. Gunn H.

Guest Bjørn Holt nJacobsen

Anders Edvardsen f.07.11.1881 på Kruke, Hvasser og døpt 20.11.1881 i Tjøme kirke. Sønn av: Reinert Edvardsen f.06.09.1855. Jeg har ikke funnet at han var gift eller har noen efterkommere. Vennlig hilsen Bjørn Holt Jacobsen

Guest Aad Roosken

Anders bodde i 1936 i Vallø, Slagen og Harald i Lindesnes da Reinert døde.

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.