Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#18490] Hjelp!!!! Når og hvor døde Johan Møller von der Ohe?

Recommended Posts

Gjest Erik von der Ohe

Jeg har prøvd å finne ut når og hvor Johan Møller von der Ohe døde. Han var født i Bergen 10.6.1809 (Domkirken), Han giftet seg med Inger Marthine Huun Storm i Domkirken i Bergen den 22.5 1836. Hun døde 16.4.1880 (Domkirken, Bergen), men jeg har som sagt ikke lykkes i få dødsdato og hvor Johan døde. Er der noen som kan hjelpe meg?

Gjest Marius Hellerud

Hei!Jeg tror også det er riktige personer du har funnet Laila. Heller ikke i 1865-tellingen 'passer' navnene helt: [url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/WebCens.exe?slag=hentglobal®ister=etternavn&pgj=268&teljing=ft1865&filnamn=f61249.wc2&amt=12&funnenr=67>LenkeMen dersom man sammenlikner dette med databasen over de døpte finner man en passende kandidat her: LenkeNår det gjelder datteren har paret riktignok en jente som heter Christine også, men det spørs om det ikke har skjedd en sammenblanding med navnene i tellingen. Se her: Lenke og her:

Gjest Erik von der Ohe

Til Berit Knudsen,Dødsdato til Inger Marthine fant jeg i en gammel slektsbok om Legatfamiljen Ameln og familjen von Tangen. Jeg har heller ikke funnet noe pr. i dag i kirkebøkene (Digitalarkivet)MvhErik

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.