Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Signe Marie Solheim

[#18491] Anna Olina Rasmusd., f. 1858 på Hanevik i Mæland

Recommended Posts

Hvor ble det av Anna Olina? Det er irriterende å ikke klare dette selv. Men nå har jeg brukt så mye tid på det - og så vet jeg at dere sikkert finner det ut på et par minutter... :) Spørsmålet gjelder Anna Olina Rasmusdatter [url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=HAMRDP58&variabel=0&postnr=1297&fulle=true&spraak=n>Lenke Konfirmasjon:

Guest Heidi C. Huitfeldt

Sjekket om jeg fant noen giftemål som kunne passe på Familysearch og fant denne:Gift 05 JUL 1885 Aasane, Hordaland; Anna Olina Rasmusdr og Johannes JohannesenKanskje et spor?

Guest Bjørn Davidsen

Det er nok ikkje rett person, for ho var fødd i Samnanger i 1865 og ligg på DA-basen over vigde i Åsane.

Så var det ikke bare jeg som ikke klarte dette. Det var nå en trøst. Takk for at du prøvde, Heidi! Og takk til Bjørn! Nå kommer innlegget øverst igjen, så da kanskje...?

Guest Berit Knudsen

Fant en Hanna Hanevik f.1858 Alversund i Klosteret 21 i Bergen 1900. Kan det være en mulighet.

Guest Johan Ludvig Kvamme

Berit Knudsen sin kandidat kan være riktig. Det dør iallefall en Anna Olina Rasmusdtr. Hanevik i Bergen 14.11.1937.Mvh.Johan Ludvig Kvamme

Ja, det må være riktig! Hjertelig takk!! Jeg tenkte ikke på at Anna kunne bli Hanna. Jeg visste at Johanna ofte ble Hanna. Det ser ut som Hanna var et enkelt og greit navn å bruke for flere ulike døpenavn.

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.