Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest morten larsen

[#18517] arthur eriksen, lier 1904

Recommended Posts

Guest morten larsen

hei, er på jakt etter opplysninger om artur eriksen som emigrerte fra oslo via bergen og enland til canada 06.04.1927. han skal være født 03.09.1904 i lier.der er hans datter 'over there' som har kontaktet meg på jakt etter opplysninger.kan noen hjelpe?mvh-morten-

Guest Lars Løkkebø

HeiDet er ikke sikkert at han er født i Lier. Det står i skipslisten at han har bopel i Lier. Men det står også at utvandrer fra Østf.b.f. Uten at jeg vet hva dette betyr. Kan være at han kommer fra et sted i Østfold?Ser også ut til at det kan være en mulig bror som utvandrer samme dag, Alf Magnus Eriksen. Men det er jo tydelig at det er mange fra Lier som reiser i lag. Skal se om det står noe i bygdebøkene for Lier når jeg kommer hjem.Lars

Guest Egil Sundelius

Leger inn en: Lenketil Arthur! Av 75 pers. med samme reisedato, er 57 fra Lier +?, veldig mange av disse er unge mensker. - hilsen Egil S.

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.