Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Maya Lillemoen

[#18544] Haagen Martin Lindset, Emigrant-Trondheim 13.04.1904

Recommended Posts

Guest Maya Lillemoen

Søker Haagen Martin Lindset som emigrerte fra Trondheim 13.04.1904 til Hancock,Mechg. Billetten ble betalt i Trondheim med Canadian Line, båten Tasso. Siden det var med Canadian Line, gikk båten via England-Hull. Haagen reiste med sin søster Anne Jørgensen og hennes mann Elias Ludvig Jørgensen og deres barn Arne. Med på reisen var Albertine Jensen, mulig Haagen's kjæreste. Jeg har søkt overalt i Enland, Canada og USA for å finne dem igjen, men de har bare 'forsvunnet'. Kan ikke finne dem i noen register for at de har kommet tilbake til Norge. Kan noen hjelpe meg med tips om hvor/hvordan jeg skal finne dem? Legger ved linken fra Emigrantene, Trondheim Lenke Takknemlig for all hjelp. Maya

Guest Berit Knudsen

USA-social security nr., index. Familysearch.Der fant jeg en Elias Jørgensen f.14/10 1879 -jun.1970 Sterling, Arenac, Michigan og jeg fant 2 Anna Jørgensen 1)f.14/2 1881-jan.1973 Walnut creek, Contra Costa California og 2)f.23/9 1881-des. 1979 Fresno, Fresno, California. Det var flere født senere.Dette behøver jo absolutt ikke være de riktige personene. Men om du hadde fødselsdato på de 2 hadde det kanskje vært mulig å finne ut av dem i det minste.

Guest Maya Lillemoen

Hei Berit I folketellingen se link, er hun født i 1882. Men det kan selvfølgelig være feil. Hun har en eldre søster som er født 01.03.1881 så hun er ikke tvilling heller. Jeg må nok lete i kirkebøkene for å finne ut noe mer. Ellers tusen takk for hjelpen. Maya Lenke

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.