Gå til innhold
Arkivverket

[#18626] Etterlysning Karmøy, Tysvær, Haugesund og Bømlo


Gjest Oddvar Søreide
 Del

Recommended Posts

Gjest Oddvar Søreide

Sivert Johan og Helga fikk første barnet Gyri Leonora i 1901 og skannet kyrkjebøker med ekteskap for aktuell periode er enda ikkje lagt ut, men nå har Johan Arthur nevnt alle de som var faddere i sitt siste innlegg, der Aluf nok er identisk med Oluf som var fadder.Ellers må eg som stril seie at navnet 'Pissefidlo' på ei fiskeskøyta var eit sværa navn.Takk so mykje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marie Skålnes

Dåpen til Helga Sofie finn du i skanna Ministerialbok for Stord 1878-1913. Sjå side 5, nummer 23 av jentene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marie Skålnes

Eg meiner Sevarhagen ligg på Leirvik, men eg veit ikkje kor det ligg i forhold til sentrum i Leirvik. Tenkte kanskje dei budde i Valestrand (som og høyrde til Stord)før dei flyttta til Bømlo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Sævarhagen grensar i sør til Hystad, i vest til Tyse, i nord til Haga og i aust til sjøen. Den ligger i nord øst i forhold til Leirvik og sør for Rommetveit. Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddvar Søreide

Mange takk igjen,da er garden plassert. Skal komme tilbake når eg finn giftemålet til Helga Sofie og Sivert Johan, sjølv om eg er veldig sikkert på at me snakker om samme Helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddvar Søreide

Har nå funnet Helga Sofie i de skannede kyrkjebøkene. Familien flytta fra Haugesund til garden Viken på Torvastad. Eg antar, men det får lokale retta meg på, at det da er snakk om garden som idag blir kalla Vikjå.Helga Sofie døde i 1914 og det er oppgitt at ho var fødd Aasmundsen og født på Stord. Dette stemmer da med de opplysninger vi tidligere har vært innom og det kan vel da bekreftes at det er snakk om datter til Knut Ommundsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.