Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Willy Iversen

[#18627] Sauda søk.

Recommended Posts

Guest Willy Iversen

Søker foreldre til Siri/Seri/Serenne Olsdatr født i Sauda i 1815 .Sundfør/e er også en opplysning (usikkert). Mvh Willy Iversen

Guest Berit Knudsen

Du vet vel litt mere om henne skulle jeg tro. Hvem var hun f.eks. gift med, hvor i 1865 eller evt. barn.Jeg har funnet 2 Siri/Seri i 1865 f.Rogaland, men kan være langt ute på vidda her.1865: Skjold RO, Lægene grd. enke Siri Olsd. 50 år f.Skjold og Fjeld og Askøen HO, Alvøen grd. Seri Olsd. 50 år f.Skjold gm. Ole Gullaksen.

Guest Willy Iversen

Min Seri Finner jeg i telling 1865. 1247 Askøen Alvøen distrikt er hun gift med telemarkingen Ole Gullaksen med flere barn. Jeg finner også damen men nu med navnet Serrene i telling 1875 på samme sted.

Guest Berit Knudsen

Da ser det ut som hun ble født i Skjold RO. Men så langt jeg har kommet så er det flere med det navnet som er født der i 1815, og hun kan jo være født 1815 +- noen år.Om du kan finne dødsfallet hennes kanskje fødselsdato og sted står der for å være helt sikker.Her er hun jammen meg i 1900 Lenke

Guest Willy Iversen

Under 'Døde i Askøy 1742-1927 finner jeg Serenne Olsdatter født i Skjold 1815 død 23-10 1905 som enke.

Guest Berit Knudsen

Jeg vil tro det står mere i orginalen, så her bør nok kirkeboka sjekkes for å være sikker.

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.