Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Anne Lise Hovdal

[#18727] Utskrift av skifte 1800 i Åsen N-Trøndelag

Recommended Posts

Gjest Anne Lise Hovdal

Jeg har lånt mikrofilmen med skifter for Stjør- og Verdal 1802-1816, og den 03.10.1800 er det skifte på en av mine aner i Åsen som er Ole Sivertsen Skjesol. Skiftet starter på side 417, og er å finne på mikrofilm HF-1876.Jeg har skrevet av arvinger og barns verger, men skulle ønske at noen med tilgang til mikrofilmapparat med utskriftmuligheter kunne ta utskrift og sende meg i posten på adresse:Horvnesveien 1088800 SandnessjøenDet er kanskje mulig å sende det via PC til meg? Var egentlig på utkikk etter aner i Stjørdal, men så fant jeg altså skiftet i Åsen istedet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anne Lise Hovdal

Jeg glemte å si at jeg selvfølgelig betaler porto hvis noen sender dette skiftet til meg, og jeg betaler selvfølgelig også for eventuelt å få det sendt pr. mail(for. f.eks. scanning av sider).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anne Lise Hovdal

Det er tydeligvis ingen som har mulighet for å hjelpe meg, men den boka hvor skiftet står skal selvfølgelig være 1796-1802. Den er sikkert påbegynt på mikrofilm HF-1875, og går fra side 363 på HF-1876. Altså side 417 i boka for 1796- 1802 står skiftet etter Ole Sivertsen Skjesol.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive