Gå til innhold
Arkivverket

[#18829] Ole Knutson (Hillestad), f. Hafslo 1845 - til Florø i 1864 - i Kinn 1865 og so??


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Ole Knutson (Hillestad), son av Knut Jensson og Synneva Torstensdotter, fødd på Kvamshaugen i Hafslo (Luster) 13.8.1845, fekk i 1864 attest for å flytta til Florø i Kinn. I 1865 var han dreng på Grøneng i Kinn, men so vart han borte!!Kanskje utvandra han til Amerika, men eg har ikkje funne han att korkje i emigrantlister eller i 1880-teljingi, men med eit so vanleg namn, kan eg jo godt ha oversett han...Kan nokon hjelpa meg finna lagnaden hans, ville eg setja stor pris på det!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

På FamilySearh IGI finner jeg følgende. Ole Knudsen med far Knud Jensen giftet seg på Fosnes i Nord Trøndelag 29.10.1876 med Margrethe Elise Andreasdtr.Hennes far var Andreas Attesen. Og da er det vel henne med familie du finner her i 1865. Lenke Mvh. Rune T.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

I følge den samme kilden fant jeg Margrethe Elise (Pedersen) født 12.01.1855 og døpt 22.04.1855.(Batch C424012). Foreldrene var Peter Andreas Altssen og Ingeborg Olea Eriksdatter. De giftet seg 20.08.1854.Hans far var Alt Jonsen , Ørlandet og hennes far var Erik Rasmussen. Mvh. Rune T.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk, Rune! Eg er verkeleg imponert over alt du har funne ut om Ole Knutson. No lyt eg studera opplysningane, og so får eg kanskje senda ut ei ny etterlysing til Nord-Trøndelag...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.