Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Tormod Thoresen

[#18917] Stor - Oslo adresse i 1924 , hvor er det , eller var det ??

Recommended Posts

Guest Tormod Thoresen

Hei.En bror av min bestemor reiste til Amerika i 1924. Han hadde følgende adresse: Trudvang kompl.54, Vester Aker.jeg er rimelig godt kjent i dagens Oslo, men må ha litt hjelp her.Kan noen tipse meg om hvor dette var.mvhTormod

Guest Tormod Thoresen

Hei.Trykkleifen var dessverre med her. Det var 5b og ikke 54, men fortsatt i Vester Aker og det andre.mvh Tormod

Guest Bengt E. Vesthagen

Kanskje denne lenken kan hjelpe deg? LenkeMVH Bengt

Guest Helge R. Næss

Jeg har vært lenge borte fra Oslo, men vi har jo Trudvangveien som så vidt jeg husker ligger på 'Aker-siden' av Kirkeveien i Majorstuområdet ? (Vest-siden av Kirkeveien var Aker, östover: var Oslo. )

Guest Marianne Hella

Trudvangveien krysser Kirkeveien litt ovenfor Majorstua.Trudvangveien nr 54 ligger iflg www.gulesider.no sitt kartsøk mellom Jacob Aaalls gate og Sorgenfrigata (disse er parallellgater til Kirkeveien).

Guest Marianne Hella

Og så var det nr 5 og ikke 54! Dette ligger i krysset Trudvangveien/Harald Hårfagres gate rett på nordsiden av Kirkeveien.

Guest Tormod Thoresen

Tusen takk for hjelpen.mvhTormod

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.