Gå til innhold
Arkivverket

[#19011] morfar


Gjest Unni Johnsrud
 Del

Recommended Posts

Gjest Unni Johnsrud

Mormor ( Hanna Nilsen fra Oppegård) fikk mor uten å være gift, den 30. januar 1914 i Oslo. Mormor var da 20 år gammel. På mors dåpsattest er far oppgitt til å være'snedker Torstein Hansen Botolfsen'. Jeg ville bli svært glad om noen visste noe om min morfar.Vennlig hilsen Unni Johnsrud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina Krøger

Du kan søke etter skifte opplysninger hos skifteretten. Hvis din morfar er Oslo-boer så kan det ligge noe der eller du kan prøve folkeregisteret.Lykke til, Nina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Kamsvaag Berntsen

Han hadde dengang adressen Karlstadgd. 14 I og oppgitt født 1879. Din mormor ble forøvrig døpt 08.02.1914. (Fødselsstiftelsen, Rikshospitalet Mini F 0015 1913-1915 5/13 f.116 no.48). Hanna Karoline Nilsens adresse var på dette tidspunkt Vestre Elvebakke 12, Kristiania.Derfra skulle det ikke være så vanskelig å finne noe mer Torstein Hansen, bl.a. gjennom de årlige folketellingene i Kristiania på Byarkivet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torunn Cathrine Ludvigsen

Hei Unni!Jeg tok et kjapt søk, og fant følgende Torstein Bottolfsen. Fødselsåret er oppgitt til å være 1886, så det avviker fra hva Geir fant ut, men kanskje?Lenke Torunn C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.