Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Roy Kåsa

[#19099] Johan Fredrik Amundsen f 1839 Eidsvold

Recommended Posts

Gjest Roy Kåsa

Har i tidligere innlegg fått hjelp med å komme dit jeg nå er, forsøker nå videre. Johan giftet seg 14.12.1863 i Vår Frelser med Caisa Nilsdtr. Han er oppgitt født i Eidsvold og sønn av Ammund Olsen. Kan noen hjelpe meg med morens navn?? På denne tiden er vel også mor oppgitt ved fødsel/dåp?? Det vil jo gjøre det så mye enklere å søke videre med begge foreldres navn,men kansje er han en såkalt uekte(forferdelig benevnelse!) Roy.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Trond Lunde

Hei. Jeg har funnet familien hans i Eidsvoll. Send meg en melding til: oivindson@hotmail.com, så skal jeg sende deg info.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Roy Kåsa

Hei Trond. Kontakt er tatt. Venter spent. Roy.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest jan webb

God Dag Roy,Can you contact me directly about this family?My great grandmother was their daughter Caroline Elise F Amundsen .Mange takk Janicejilawebb@hotmail.com or ji_webb@telus.net

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Berit Knusen

Hei Trond.Hvorfor legger du ikke ut opplysningene her i stedenfor å sende det via E-mail ? Det kan være at flere ville ha glede av opplysningene. Kanskje ikke i dag, men om 6 mnd., 1 år eller hva vet jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Johan Fredrik Amundsen & Kajsa Nilsdotter

Hei Berit ,Can you tell me what your posting says? Are you related to Johan or Karin (Kajsa)??Takk/Thanks Janice

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Rick Mathews

Is the Ammund Olsen mentioned here the same Ammund Olsen from Ljødal?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive