Gå til innhold
Arkivverket

[#19561] Vold på Gudvangen og røtter i Gentofte, Skovshoved i Danmark


Gjest Inger-Lise Haga Aaastad
 Del

Recommended Posts

Gjest Inger-Lise Haga Aaastad

Denne forespørselen blir todelt.Har noen kjennskap til voldshandlinger skjedd på Gudvangen? Spørsmålet kan virke merkelig, og merkelig er også den aktuelle bakgrunnen. For noen år tilbake overnattet min mor og jeg på motellet ved Gudvangen, jfr. campinghytter. Vi er jordnære begge to, men i løpet av natten skjedde det hendelser som fikk oss til å undre om det ikke er mer mellom himmel og jord enn vi vet om. Min mor følte regelrett av hun var uønsket på stedet, at hun ble 'sparket' ut av sengen hun lå i, som om noen halte og dro i henne. Jeg hørte lydene, og kan bekrefte at opplevelsen var virkelig. Kan noen bekrefte en virkelig hendelse?Spørsmål nummer to er knyttet til slektsforskning i Danmar, nærmere bestemt Skovshoved, 7 kilometer nord for København. Noen som har slekt derfra. Ønsker i såfall å utveksle opplysninger. Etternavn som Beck og Sørensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henriette Tromborg - DK

Hej Inger-Lise Haga Aastad - jeg syntes du skal prøve at sætte dit indlæg ind i www.dis-danmark.dk - under Dis-Forum - Foreningsforhold - medlem til medlem, der tror jeg bestemt der er nogen som kan hjælpe dig, de kan måske ikke løse opgaven, men det kan være de har hørt noget lignende før om den historie du har oplevet. Med venlig hilsen Henriette Tromborg - DK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.