Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Erling Hoel

[#19849] Christian Henriksen av Molde - Anna Marie Rudilathi

Recommended Posts

Gjest Erling Hoel

Leter etter Christian Henriksen, angivelig fra Molde. Fikk et uekte barn med Anna Marie Rudilahti i Hammerfest, Otto Marinius i 1871.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Astrid Ryen

Fant henne i 1865 Lenke. Finner henne ikke i 1875. Kanskje var hun gift da?Jeg finner ingen Christian Henriksen født i Molde i 1865. MVh Astrid

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Astrid Ryen

For meg ser det ut som hun ble hjemmedøpt i Hammerfest og senere døpt i Domkirken i Trondheim? Arbeidet mora på samme båt som styrmannen??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Erling Hoel

Hei Astrid Ryen. Den du har funnet er moren til Anna Marie.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Astrid Ryen

Det var naturligvis Anne Marie 17 år helt nederst jeg mente.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Erling Hoel

Hei Astri Ryen. OK. Hun er min oldemor. Har funnet hennes slekt 3 generasjoner bakover.Er Asbjørn Ryen kjent for deg? Hilsen Erling

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Astrid Ryen

Nei, han er ikke av min slekt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Astrid Ryen

'Av Molde' behøver ikke besty født i Molde, men bosatt i Molde.Det finnes ingen Chr. Hen. i Molde 1865.Dette kunne kanskje være en kandidat Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Astrid Ryen

Chr. Hen. fra FT 1875 Tromsø er å finne i Bergen i 1900 Lenke. Det er interessant at hans kone kommer fra Molde!De giftet seg i Bergen i 1879 (du finner dem under viede i Bergen her i DA). Da oppgis han å være sjømann.Det er jo ikke sikkert dette er 'din', men en bra kandidat tror jeg det er.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Erling Hoel

Hei igjen!Det kan være noe i dette. Alderen stemmer. Jeg får prøve å søke litt på dette.Takk for hjelpenHilsen Erling

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.