Jump to content
Arkivverket

[#19852] Nils Andreas Nilson Øvrebø, f. 1879 Samnanger, d. Kvam

Guest Kjellaug Robberstad Petit

Recommended Posts

Dette er nok min mormors fetter Nils Andreas som ble døpt i Samnanger 21.12.1879 av foreldre Ingeborg Danielsdtr Tveitarås (f. 1851) og Nils Nilsen Øvrebø (f.1845) LenkeFaren bodde på Øvrebø i Samnanger til ca 1920 da han solgte gården. se 19817 om hans foreldre.Han hadde en onkel (min oldemors bror) Knut Danielson som døde i Kvam i 1911. Jeg er overbevist om at jeg har funnet den rette her.Er det noen som har bygdebøker fra Kvam og kan si meg om han har etterkommere? Jeg har valgt å sette opp nytt tema, da navnet på foreldra kanskje ikke er kjent av hans eventuelle etterkommere. mvh Kjellaug

Glemte å si at han var bosatt på Lid i Vikøy da han døde. Her har jeg nok funnet enken etter han : Anna Øvrebø, bosatt i Norheimsund da hun døde : Lenkemvh kjellaug

Jeg svarer meg selv!Har ihvertfall funnet ut at han hadde en sønn Torleiv, (f. 1909 i Vikøy, Kvam) som slo seg ned på Bømlo. Han Han hadde nemlig en datter som het Reidun og mor sa vi var i slekt med hverandre på en eller annen måte.mvh Kjellaug

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.