Gå til innhold
Arkivverket
Gjest M. Grasto

[#19933] Oppslag i klokkerbok for Sarpsborg

Recommended Posts

Gjest M. Grasto

Har noen mulighet til å gjøre et oppslag i Sarpsborg klokkerbok etter en Odd Grasto? Han skal være født i mai 1926.Med vennlig hilsen,Magne Grasto

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest M. Grasto

Jeg drar den opp igjen. Håper noen har mulighet til å gjøre oppslaget.M. Grasto

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Berit Knudsen

Ved gjennomgåelse av flere av bøkene klarte jeg til slutt å lese hele og det ble: F.5/5 dpt. 6/6 1926 Odd, foreldre maskinsetter Ole Martin Grasto f.1900 Gresvik, Onsø og hustru Kirsten Martha f.Sørensen, f.1904 Sarpsborg, adresse Krusesgt. 13. Faddere: enkefru Helga Grasto Helgeby?, frk. Ruth Sørensen do., gårdsarb. Severin Sørensen og faren. Foreldrene gift 1924.Gift Sarpsborg 29/11 1924 Ole Martin Mathisen (Grasto), maskinsetter, f.Gresvik Onsø 16/12 1900, konf. 5/12 15 Sarpsborg, far tomtearb. Ole Martin Mathisen, og Kirsten ....ta Sørensen, kontordame, Drgt.39, f.Sarspsborg 2/3 1904, konf. Sarpsborg 1/12 18, far murer Severin Martinius Sørensen.Lysning 21-25/10 1924 Ole Martin Mathisen (Grasto), Helgeby f. 16/12 Gresvik, Onsø, konf. 5/12 15 Sarpsborg, far +(død) tomtearb. Ole Martin Mathisen og Kirsten Marte Sørensen, kontordame, Dronningensgt. 39, f. 2/3 1904, konf. 1/12 18 Sarpsborg, far murer Severin Martinius Sørensen. Forlovere: Karl Edv. Olsen ......, Oskarsgt 28 og Alv Eivind? Simonsen, ....Erlingsgt. 31. Merknad: Eksp.22/10. Vigsel 29/11 kl.2 etterm. Tillatelse for bruden fra foreldrene å inngå ekteskap.Det tror jeg skulle være alt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest M. Grasto

Takk skal du ha Berit!Mvh,Magne Grasto

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.