Gå til innhold
Arkivverket

[#20075] Foreldre til Johanna (Petronille) Jensdatter f. 1822/1827 Hadsel.


Gjest John O. Svenning
 Del

Recommended Posts

Gjest John O. Svenning

Johanna Jensdatter giftet seg omkr. 1845 med Ole Andreas Andersen bosatt på Hov i Hadsel. I folketellingene 1965/75 er hun oppgitt å være født henholdsvis 1822 og 1827. Kan noen hjelpe med foreldre og korrekt fødselsår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest John O. Svenning

Her skjer det ting som jeg ikke forstår, jeg får ikke Hadsel inn på FS. Må klø meg litt i hodet. Takker for opplysningen, noe å bygge videre på. John

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Brede

Hei igjen!Gå inn på IGI på FS - skriv Johanne - velg Norge og batch no. C427322 - da får du opp alle med navn Johanne døpt i Hadsel.Odd Brede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Andersen

Dersom du søker i IGI med Johanne og fars navn Jens dukker hun også opp. Derimot ikke med enavn Jensen (som ofte kan brukes ellers).Lenke kan du få laget ved å bruke åpne i nytt vindu Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ørjan Karlsen

Faren til Johanne Petronelle f. 7/5-1823, døpt 1/6 er Jens Hansen Hoov (Hov). Foreldrene ble trolovet 12/7/1812, gift 8/8/1812, ungkar Jens Hansen Haav og pige Berit Katrine HaavØrjan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest John O. Svenning

Jeg takker for hjelp sålangt. Har et problem med Jens: I folketelling 1801 har Hans Knudsen og Marta Davidsd. sønnen Jens f. omkr. 1785. I FS IGI har Hans Enoksen og Pernille Dishington sønnen Jens f. 1782. Begge familier bor på Hov i Hadsel. Kan noen fortelle om begge familier i utgangspunktet har sønnen Jens, eller hvor er feilen? Berit Katrine finner jeg ikke igjen i Hadsel. John

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.