Gå til innhold
Arkivverket

[#20303] Torstein Kusse

Gjest K Williamsson
 Del

Recommended Posts

Gjest Finn Oldervik

Kruse er jo eit kjend slektsnamn som ikkje har noko direkte med Kusse å gjera. Men kor vidt dette slektsnamnet kan knytast til Alstadhaugområdet alt først på 1600-talet eller endå tidlegare bør kanskje undersøkjast betre. Nokon Ane Kusse er ikkje kjend så vidt eg veit, men Knut kunne kanskje seia noko om kva som er kjend om denne slekta som han viser til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Skorpen

Etter den folkelege forklaringa, føyde dei til ein R sidan ordet Kus(s)e fekk ein odiøs klang. Krusenamnet vart brukt i Vefsn på 1600-talet for å vise slektskap med Kruse (Ane Kruse) som var eigar på Sandnes i Alstahaug på 1500-talet.Eg arbeider ikkje med 14- og 1500-talsgenealogi, men kan finne fram den dokumentasjonen eg held meg til i morgon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tore H Vigerust

Kruse (av tysk avstamning) har naturligvis ikke noe med Kusse og gjøre, rent allment. Det måtte i såfall være hvis en person Kruse har dratt til Nordnorge og giftet seg med en Kusse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Skorpen

Eg har no skrive inn ei avskrift av lysinga der familienamnet 'Krusse' er bruka om slekta frå Sandnes i Alstahaug i tråd 70875 Lenke .Eg har ikkje funne dokumentasjon for at Kusse = Krusse, men det har vore vanleg å meine det. Men dersom denne formodningen er feil, vert jo dette ei avsporing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.