Gå til innhold
Arkivverket

[#20914] Gard Seim, Indre Arna


Gjest Barbara Lose
 Del

Recommended Posts

Gjest Barbara Lose

Min forfar Holger Fabiansen Mele (Osterøy) var gift med Kari Olsdatter Seim. Er det noen som kan fortelle meg hvem Kari er datter av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Barbara Lose

Glemte å si at Holger og Kari giftet seg i Haus1. dato: Domin. 1ma Adv. 1760, Trolovelse Domin. 20.p.Trin. 17602. dato: Festo Joh. Bapt. 1761, Trolovelse Domin. Jubilate 1761Jeg vet ikke hvorfor giftermål og trolovelse ble innført 2 ganger i 'Hougs' kirke.Holger Fabiansen er født 6.9.1728 som sønn av Fabian Holgersen Blum (Haus) og Kristi Hansdatter Mele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Tertnes

Kari var datter av Olav Markussen Seim i Arna (1700-1758) og Kari Olsdtr. Hole, Haus (1699-1741) gift 1726 i Haus.Jan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Tertnes

PS:Hvist du sender meg din mailadresse så kan du få tilsendt en gedcom fil på hennes aner. (jte@broadpark.no) Dette er også min slekt.Jan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roald Sjursen

HalloDette er min slekt også. Karis far Olav er min fjerde tipp. Email for mulig gedcomfil er allerede avsendt.Mvh Roald

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Barbara Lose

Hei Jan, mange takk for hjelpen.PCen min har fjernet gedcomfilen, fordi den var infisert med virus.Advarsel: Der Anhang 'document_full.pif' dieser Mail war mit dem Virus Worm.SomeFool.Gen-1 infiziert. Der WEB.DE E-Mail-Virenschutz hat den Anhang gelöscht, der Inhalt der E-Mail sowie eventuelle weitere Anhänge wurden nicht verändert.Kanskje kan du gjengir informasjonene om Kari Olsdatters aner her i forumet?Mvh. Barbara

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Tertnes

Barbara!Jeg har ikke sendt deg noen gedcom fil. Skal sende en tekstfil med resultatet i løpet av helgen.Jan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.