Gå til innhold
Arkivverket
Gjest solvi slyngstad

[#21142] Alette listhaug emigrerte.

Recommended Posts

Gjest solvi slyngstad

søker etter etterkommere etter Alette Listhaug fra Selje. Hun ble gift med Konrad Peder Nikolaisen født 16-1 1894 på Frekøy i Sande komune. Han tok namnet Conrad freko, da de emigrerte til Canada Jeg tror de bodde i Winnipeg. og de hade en datter, Er det noen som kan hjelpe meg å finne ut mere om de? sølvi slyngstad

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Astrid Ryen

Det gikk ikke særlig bra med lenken.Informasjon hentet fra National Archives of Canada - Immigration Records:Surname: Freko Given name: Alette P. Nationality: Nor. Date of Arrival: 1930/04/19 Port of Arrival: Halifax / Nova Scotia

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Astrid Ryen

Jeg glemte av alder: 42 år

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Sølvi Slyngstad

Tusen takk for svaret Astrid Ryen,. Jeg er ny i gamet og ny på 'nettet' kanske du har noen tips til meg hvor jeg kan finne ut om de hadde barn?Aletta er i min familie, og det er inntresant å finne ut om etterkommerne deres.Vennlig hilsen Sølvi Slyngstad

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Astrid Ryen

Noe som er lurt, er å søke på Canada i søkeboksen der det står 'Søk i tema / nr.' Det kommer opp en hel del tema som omhandler Canada. MVH Astrid

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Astrid Ryen

En annen ting:Gå inn på 'Nyttige Lenker' på den nederste mørkeblå linje på siden. Velg deretter 'DIS-Norges genealogiske ressurser' som står høyt oppe i den midterste spalte. Velg 'Geografisk inndelte ressurser' og deretter Canada.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Sølvi Slyngstad

Takk igjen Astri Rye, du er så grei.jeg prøver det. Sølvi Slyngstad

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.