Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Kjell H Myhre

[#21586] Ingeborg Johannesdtr. fra Aurdal i Valdres

Recommended Posts

Gjest Kjell H Myhre

Ingeborg Johannesdtr. skal være f. i Aurdal i Valdres, mest sannsynlig Sør-Aurdal, 14.06.1835. Hennes far het Johan(nes) Olsen.Hvor i Auradal var Ingeborg født ?Hva var hennes foreldres fulle navn, og har noen kjennskap til eldre ledd av denne slekta ? Eventuell henvisning til 'Gard & Slekt i Sør-Aurdal' (?)Mvh. K. Myhre

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kjell H Myhre

PS !Du Hans Myhre, Næs i Hedemark - som er så 'usannsynlig' kjapp med å besvare alle henvendelser som vedrører slekter fra Hadeland - takler du denne Valdres-forespørselen like raskt (??) I fall svaret er nei, hvorfor ikke (??)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Geir Kamsvaag Berntsen

Hva i all verden slags henvendelse til en navngitt person er dette ? Etter å ha lest første del, tenkte jeg å slå opp i kirkeboka, men mistet plutselig lysten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kjell H Myhre

Kim !Denne 'henvendelsen til en navngitt person' har bakgrunn i forhold du mest sannsynlig slett ikke har kjennskap til, og som jeg ikke ønsker å ta detaljert opp med deg i dette fora.Dersom du har særskilt interesse av en forespørsel som altså ikke er rettet til deg, er du imidlertid velkommen til å kontakte meg på ovenstående e-post adresse.Men hos Brukerforumets besøkende er det altså opplysninger om Ingeborg Johannesdtr. og hennes foreldre jeg søker !Mvh.K. Myhre

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Hans Myhre

Hvaforno? Hva betyr dette? Du vet hvor du kan treffe meg Kjell !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.