Gå til innhold
Arkivverket

[#21790] Hvem er Lars Larsen Gloppens første kone?


Gjest Anita Særvold Johannessen
 Del

Recommended Posts

Gjest Anita Særvold Johannessen

Min tip tip tip tip oldefar Lars Larsen Gloppen f. 1785 gifter seg med Barbro Heljesdatter Nedre Skjerven (f. ca 1794) i Nykirken den 27. mars 1815. De får Carl Martin og Larsine Hellene. Men så finner jeg en sønn til, Lars Larsen Gloppen f. 6. oktober 1805, Lenke da med en Marthe Marie Bielche. Er det mulig å finne noe som helst på henne. Har letet en del, men siden hun har et så vanlig fornavn er det ikke lett å finne noe på henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anita Særvold Johannessen

Har sett litt mer på denne saken, og ser nå at Lars Larsen Gloppen (f. 1785) er ungkarl når han gifter seg med Barbro. Og det står ingenting om at Lars Larsen Gloppen f. 1805 er uekte så jeg får da tro at han har en annen far som heter det samme (kanskje broren som heter det samme og er født 1775 og senere flytter til Oslo?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.