Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#21940] Skifte i Askevold 1763.

Recommended Posts

Gjest Ingrid Gillesøy

Eg leitar etter foreldra til Gjerdt Gundersen Ask f. ca 1754 i Askevold. Han er førd i listene over matrosar i Bergen. Gift 24/10-1784 i DK med Giertrud Marie Madsdtr. Dei er busett i Bergen og får fleire born.Eg har leita etter Gjerdt i Askvoll bygdebok, men finn han ikkje. Men eg har funne ein Gunder Olson Myrmel (Indre Holmedal, Sande sokn) som var brukar på Ask i 1761 og 1762. Skifte 1763, g 2.g. med Anne Nilsdtr. 7 born i 1763, 5 fellers, men ingen fødde på Ask. I listene over fødde i Indre Holmedals finn eg 2 born, Niels f.18.1.1761 og Siri 29.7.1756. Far Gunner Myrmel, ingen kone oppført, men borna er førd som ektefødd. Kan dette være rette familien? Det står ei henvisning til Gaularboka s.301 -Er det mogeleg å få vite kva som står i skiftet etter Gunder Olson Ask Lenke Kanskje her står oppført namn på born m.mMvh Ingrid Gillesøy

Lenke til kommentar
https://forum.arkivverket.no/topic/107654-21940-skifte-i-askevold-1763/
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Skiftet etter Gunner Olsen Ask er datert 18. april 1763, og nevner hans enke Anne Nilsdatter, og hans barn (fra minst to ekteskap): Ole G. Viig, Bendix G., soldat, ute i kongens tjeneste, Giert G., 11 år, Niels G., 3, Anna G., 10, Kari G., 18, og Siri, 7 år. For Giert og Niels var det halvbroren Ole som var formynder, mens det var morbroren Ingebrigt Nielsen Bruland som var formynder for Siri.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.