Gå til innhold
Arkivverket

[#21940] Skifte i Askevold 1763.


Gjest Ingrid Gillesøy
 Del

Recommended Posts

Gjest Ingrid Gillesøy

Eg leitar etter foreldra til Gjerdt Gundersen Ask f. ca 1754 i Askevold. Han er førd i listene over matrosar i Bergen. Gift 24/10-1784 i DK med Giertrud Marie Madsdtr. Dei er busett i Bergen og får fleire born.Eg har leita etter Gjerdt i Askvoll bygdebok, men finn han ikkje. Men eg har funne ein Gunder Olson Myrmel (Indre Holmedal, Sande sokn) som var brukar på Ask i 1761 og 1762. Skifte 1763, g 2.g. med Anne Nilsdtr. 7 born i 1763, 5 fellers, men ingen fødde på Ask. I listene over fødde i Indre Holmedals finn eg 2 born, Niels f.18.1.1761 og Siri 29.7.1756. Far Gunner Myrmel, ingen kone oppført, men borna er førd som ektefødd. Kan dette være rette familien? Det står ei henvisning til Gaularboka s.301 -Er det mogeleg å få vite kva som står i skiftet etter Gunder Olson Ask Lenke Kanskje her står oppført namn på born m.mMvh Ingrid Gillesøy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Skiftet etter Gunner Olsen Ask er datert 18. april 1763, og nevner hans enke Anne Nilsdatter, og hans barn (fra minst to ekteskap): Ole G. Viig, Bendix G., soldat, ute i kongens tjeneste, Giert G., 11 år, Niels G., 3, Anna G., 10, Kari G., 18, og Siri, 7 år. For Giert og Niels var det halvbroren Ole som var formynder, mens det var morbroren Ingebrigt Nielsen Bruland som var formynder for Siri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.