Gå til innhold
Arkivverket

[#22034] Maren Olea Nilsdatter Løver, f ca. 1791 Sandsvær


Gjest Mette Gjertsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Mette Gjertsen

Maren Olea ble gift i 1818 med Anders Pedersen.Tror disse bodde på nedre Olledalen i Sandsvær.Er det noen som kan hjelpe meg med info om foreldrene til Maren Olea.Mvh Mette Gjertsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mette Gjertsen

Hei. Tusen hjertlig. Dette virker jo veldig sannsynlig. Jeg har lett og lett, men ikke funnet dette jeg.Mvh Mette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila S. Hynne

HeiJeg fant på Digitalarkivet: døpte i Sandsvær.Faren til den Maren Olea i lenken i innlegg 2:Niels Anunsen døpt 29/9 1752, far Annun Nielsen Løvareie.Moren:Marie Catrine Pedersdatter døpt 16/2 1766, far Peder MørkJeg er usikker på om Marie Catrine Pedersdatter er moren, men antar det fordi Maren Olea har en eldre bror med navnet Peder ifølge FT 1801.mvh Laila S. Hynne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Gry Vibeke Ertvaag

Hei Mette!Prøv å låne 'Sandsværs Historie' av Olav Såtvedt. Husker ikke i farten hvilket bind som omtaler Olledalen. Bøkene var ellers veldig bra. Jeg tok noen stikkprøver mot kirkebøkene, men alle disse var riktig gjengitt i boka.-Gry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.