Gå til innhold
Arkivverket
Gjest May Olden

[#22179] Johan Friderich Boch, Overhalla Nord-trøndelag

Recommended Posts

Gjest May Olden

I folketellingen 1801 finner jeg under garden Grungstad i Overhallen: Johan Friderich Von Leben Brochman 58 år med kone Anna Ingebrigtsdatter 54 år,samt barna Johan Friderich 10 år og Hellena 27 år. Lenger opp står Ingebor Margrethe Boch 18 år som tjenestepike. Er det også deres datter? Noen som vet mer om denne familien? Sønnen Johan Friderich er min sønns tip-tip-oldefar.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Berit Knudsen

Familysearch VRI (kirkebøker) Ingeborg Margrethe dpt. 13/4 1783 Overhallen, far Johan Boch. Det samme gjelder Helena Sophia dpt. 24/1 1773 Overhalla, far Johan Boch.Det kan jo se ut som om de begge to er døtre av Brochmand. Den enkleste måten er vel å se i kirkeboka for å se navnet på moren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anne Hildrum

Johan Friderich Von Leben Brochman og kona Anna Ingebrigtsdatter hadde 10 barn og både Hellena og Ingeborg er deres døtre. Send meg en email til anne.hildrum@chello.no og jeg kan sende deg det jeg har på denne familien.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.