Gå til innhold
Arkivverket

[#22234] Helge Halvorsen,F:1846-06-06, D:1934-08-31 EIDSKOG

Gjest Tommy Jansson
 Del

Recommended Posts

Gjest Tommy Jansson

Söker Helge Halvorsen som är född i Eidskog 6 juni 1846 och död 31 augusti 1934 i Slobyn, Mangskog, Sverige. Han gifte sig med Maria Bryntesdotter ( i Sverige). Han är min farmors farfar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finn Sollien

Hei Tommy. Finner ikke noen med navnet Helge Halvorsen f. 6. juni 1846 i Eidskog. Har også søkt i konfirmantlistene uten å finne noen Helge Halvorsen. Hilsen Finn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sverre Søgaard

I følge Løten bygdebok var Helge Halvorsen født 9/4 1844 på Rømma og var gardsbestyrer på flere garder. Det står ikke noe om at han ble gift eller flyttet fra Løten. Utflytterliste for Løten ligger i digitalarkivet, men jeg tror ikke dette er rett person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

På Fam.search er det en Helge Halvorsen f.6-6-1846 i Bø i Telemark, men det er jo en god bit ifra Eidskog. Her er hans foreldre som giftet seg 6-6-1843 i Bø LenkeFinner også Helge i 1890 i Mangskog gm. Maria Bryntedotter f.1841 og barna:Anders f.1871Johanna f.1877Nils Fredrik f.1882Her står det bare at Helge er født i Norge 1846

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tommy Jansson

Tack för era svar.*Jan Peter*Löiten, är det långt från Eidskog?*Carsten*Det är rätt person (Helge i Mangskog, Sverige). Maria Bryntesson är min farmors farmor och Anders är min farmors far.Men det är hans förfäder som jag söker och vart han kommer ifrån i Norge. Har fått uppgift om att han ska vara från Eidskog men det behöver inte vara rätt. Nån mer som kan ha lite uppgifter om denne 'mystiske' norrman? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.