Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Kai S Gurrik Larsen

[#22922] Fritjof Fransen, født 1893 i Løten. Av omstreiferslekt ?

Recommended Posts

Fritjof Fransen var født 1892 eller 1893 i Løten. lenk til familien i 1900-tellingen: [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=f00415&variabel=0&postnr=5189&fulle=true&spraak=n>LenkeHer er en link til Fritjof's far, fredrik Fransen i 1865-tellingen: LenkeFritjof Fransen fikk barn med Maria Vilhelmine Kristiansdatter:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan dette være Inger Toresdatter i folketellingen 1801 for Trøgstad: LenkeFinnes det etterkommere av disse folkene jeg har skrevet om i temaet så blir jeg meget glad om du tar kontakt! mail til meg på: kasaglar@online.no

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Helge Hålåsæter

Kai, Jeg kommer ikke fram på din oppgitte email-adresse, kasaglar@online.no

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får prøve igjen Helge! Eller du kan oppgi din adresse, så kan jeg sende mail til deg!!!Takk for tilbakemeldingen Helge.......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helge Hålåsæter!Det er synd du ikke når meg på min mail, men er du snill å prøver igjen?Det hadde vært fint med noen opplysninger. En gammel dame på 70 år som har denne Fritjof som bestefar. Hun hadde blitt GLAD!!!Ser frem til å få mail fra deg...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er e-mail adresser jeg kan nåes på:kasaglar@online.no eller kasaglar@nrkpost.no

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.