Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Lill Juelsen

[#23019] Hvor finner man skjøte for eiendomssalg, et tips mottas med stor takk!

Recommended Posts

Gjest Lill Juelsen

Hei!Jakter på skjøte for salg av eiendommen Langvig på Bygdø - tidligere Ladegaardsøen, fra Johanne Olsen til Jahn Olsen i 1843?Har noen en ide hvor jeg kan lete - eller tilgang til slik informasjon?Takk og hilsen Lill Juelsen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mona Årnes

Jeg anbefaler deg å prøve Statsarkivet. mvh MONA

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Lill Juelsen

Takk Mona. Jeg har forsøkt en henvendelse til Statsarkivet, uten å få svar. Kan dessverre ikke reise dit pga sykdom. Finnes det andre hjelpemidler, nettbaser - eller personer som kan finne det ut? Lill

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Egil Sundelius

Du kan jo prøve via denne siden : Lenke , tror jeg...hilsen Egil S.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Yngve Nedrebø

Pantebøkene for Bygdø som dekker året 1843 skal være i Statsarkivet i Oslo. Rett spørsmålet dit på ny!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Inger Bjørnaas

En slik henvendelse til Statsarkivet er best for dem å få skriftlig. Da vil det gå litt tid før du får svar, men de svarer. Det kan være litt ekstra hektisk for dem i ferietiden. Har i alle fall veldig god erfaring med Statsarkivet i Trondheim. Gi dem i alle fall noen uker før du kontakter dem på nytt hvis du har skrevet til dem.Beste hilsen Inger

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.