Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Thorbjørn Granlund.

[#23034] Lars Kjeldsen, Overhalla, Nord-Trøndelag ? født 1772 ?

Recommended Posts

Jeg søker etter en som het Lars Kjeldsen. Etter det jeg har funnet ut, så må han være fra Overhalla i Nord-Trøndelag, og født i 1772 ? Denne Lars Kjeldsen var gift med Dorthea Brynjulfsdatter, Malangen, døpt i Ringsaker, 23.06. 1793, død i Selsnes, Malangen i Troms,11.06. 1876. Klarer ikke å finne ut når denne Lars Kjeldsen døde ? På forhånd takk. Med beste hilsen:Thorbjørn Granlund.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest John O. Svenning
Lenke Her er Daarthea. Mvh. John

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Tor Andersen

Så da døde han før 1865. ( FT 1875 Lenke )Info i lenkene kjenner du vel, men det kan kanskje hjelpe noen til å koble seg på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anne Hildrum

Det er en Lars Kjeldsen som blir døpt 13 Sep 1772 i Overhalla, sønn av Kjell Rodum (Kjeld Olsen Rodum og Pernille Pdersdtr Haugum).Anne

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Britt.D. Hjeltnes

For en tid siden snakket jeg med en etterkommer av Lars Kieldsen og Dorthea Brynildsdatter. Hvis du ønsker kontakt med vedkommende kan du få telefonnummeret av meg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til Britt.D. Hjeltnes, Voss. Hei. Joda, jeg vil svært gjerne ha telefonnummer til etterkommere av Lars Kjeldsen og Dorthea Brynjulfsdatter, og sier på forhånd takk. Med beste hilsen:Thorbjørn Granlund.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Britt D. Hjeltnes

Vil ikke legge ut telefonnr. her. Min epostadr. er : bhdh@broadpark.no

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.