Gå til innhold
Arkivverket

[#23288] Vedr. kurs i gotisk handskrift


Gjest Tom Langer Andersen
 Del

Recommended Posts

Gjest Tom Langer Andersen

Jeg har benyttet meg av kurset i gotisk handskrift men har de siste ukene hatt store problemer med å få aktivert denne siden. Hva har skjedd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Gotiskkurset er Historisk institutt sitt og ligg på vår servar. Den har vore utsett for eit bastant hackarangrep i sommar og me har vore tvungne til å ta han ned for reparasjon i det siste. No går han greitt, men eg vil ikkje garantera stabiliteten dei neste dagane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
  • 2 måneder senere...
Gjest Titti Blekastad

Jeg har også forsøkt å lave en 'konto' som omtalt, uten å lykkes. Skulle gjerne sett svaret på Liv Ofsdals innlegg. Kanskje er det noe jeg ikke forstår? Er det i så fall mulig å få et tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Titti Blekastad

Jeg har også forsøkt å lave en 'konto' som omtalt, uten å lykkes. Skulle gjerne sett svaret på Liv Ofsdals innlegg. Kanskje er det noe jeg ikke forstår. Er det mulig da å få et tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.