Gå til innhold
Arkivverket

[#23342] Sandberg-slekt


Gjest Norunn Klettum
 Del

Recommended Posts

Gjest Norunn Klettum

Jeg har i min egen slekt en mann som heter Hans Peter Sandberg.F.ca 1770-1780 Ukjent sted. Død 24 mar 1836 på Snekkestad, Våle. Han giftet seg i Garnisonskirken 26 aug 1803 med Lovise Jensdatter. Hun døde 2 feb 1855 på Ramnes,Vestfold. 1.barn født 5 apr 1806 i Skjeberg,Østfold:Gudbjørg Catharina 2. barn født 28 oct 1810 i Langestrand,Larvik Jens Christian 3. barn født 12 jul 1815 på Snekkestad,Våle,Vestfold Jens Christian 4.barn født 25 feb 1818 på Snekkestad,Våle Olaus Hansen 5.barn født 21 juni 1821 på Snekkestad, Våle Maren Olea. Jeg vet ikke om flere barn. Jeg har ikke klart å finne foreldrene til Hans Peter Sandberg og heller ikke foreldrene til konen Lovise Jensdatter. Er det noen som har noen opplysninger som gjør at jeg kan finne deres opphav?Det er jo lov å spørre :-) Hilsen Norunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.