Gå til innhold
Arkivverket

[#23434] Cato Normann, f.1843 Skodje, sønn av Thorvald Normann f.1822 Trondheim.


Gjest Cato Normann
 Del

Recommended Posts

Gjest Cato Normann

Cato er min oldefar og trolig uekte sønn av Thorvald. Han giftet seg med Johanne. Er det noen som kjenner til dette og eventuelt hvem Johanne var? Thorvald giftet seg senere , 1854, med Mathilde Josephine Wiberg f. 1830. De fikk to døtre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

På FamilySearch finner jeg en Cato Thorvaldsen gift 09.07.1871 i Skodje med Johanne Petrine Joachimsdtr.De får to døtre i Skodje , Berthe Anthonette f.13.06.1871 og Berthe Petrine f. 28.01.1873.Videre finner jeg en Cato Thorvaldsen f. 27.10.1842 og døpt 25.12.1842 i Borgund.Foreldrene var Thorvald Norman og Inger Tomasine Amundsdtr. Jeg finner imidlertid ikke den dåpen under døptr i Borgund her på Digitalarkivet.En kikk i kirkeboka vedr. ekteskapet i 1871 vil trolig avsløre fedrenes navn. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.