Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#23738] Mellem i Sand Nord-Odal, Peder Kristoffersen.

Recommended Posts

Gjest Karen Østvik

Er det noen som har mulighet til å slå opp i bygdeboka bind II gml. bok og se på Mellem i Sand Nord-Odal etter Peder Kristoffersen f. ca. 1855? Er det noen flere opplysninger om ham? I tillegg er jeg interessert i kirkebokopplysninger om hans giftemål med ei Eli Hansdatter eller Knutsdatter. Lenke Tor dette er riktig?

Gjest Guro Reinhart

Hei Karen. På side 530 under He i BB II står Millom. Kristoffer Pedersen 1820-69 ble g. 1850 med Marte Pedersdatter fra Brynjulsrud i Sør Odal f. 31/12 1825. Barn: Randi f. 1850, Pauline f. 1854, Peder f. 1856, g. 1885 m Eli Knutsdatter fra Brandval, på Ilbråten u. Krattebøl i 1885, Anne f. 1859, g 1880 m skr. Amund Jakobsen Skolbekken u. Krattebøl, Karen f 1862, Maria f 1866, Karl f. 1870. Plassen er ikke nevnt i 1891. Jeg har Bandvals kirkebløker her hjemme samtde fleste Sør Odal og Nord Odal BB. På siden foran ovennevnte informasjon står Kristoffers foreldre - vil du jeg skal sende deg mer inf kan du jo oppgi e-post adressen din. Guro

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.