Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#23857] Johan Bertin Larsen frå Seim sokn i Alværsund - kor blei han av?

Recommended Posts

Gjest Anita Tufte

Min bestefar, Osvald Wathne, var son av Johan Bertin Larsen fødd 1874 og Kari Hemmingsdtr. fødd 1868. Johan Bertin var fødd i Seim sokn i Alværsund, og voks opp på garden Vatne. Kan nokon fortelje meg meir om mine oldeforeldre?

Gjest Lars Johannessen
Gjest Vidar Flesland

Nils Hjelmtveit, Bygdebok for Alenfit II, s 194: 'Johan Bertin f. 1875, g. 1896 m. Kari Hemingsdtr. f. 1868 .... Dei budde i Bergen, der Johan arbeidde i Bergens Telefonkompani. 8 born, dei 3 første fødde på Vatne, der Johan då er nemnd 'løsarbeider': 1. Ludvig f. 1896. Murar, busett i Oslo og gift, 2. Johan f.d. 1897, 3. Borghild f. 1898, 4. Konrad, d. 1952 i Bergen. Gift. 5. Håkon, 6. Oskar, 7. Osvald, 8. Frida. Dei siste fire er også busett i Bergen.'

• 2 uker senere...
Gjest Anita Tufte

Takk for god hjelp. Eg har no funne ut at mine oldeforeldre budde i Bergen. Er det nokon som veit korleis eg skal finne fram til kor i Bergen dei budde og kor dei blei gravlagt? Har prøvd å søke, men får ikkje 'napp'...

Gjest Anita Tufte

Gisle - du spør om min bestefar er same Osvald som nemnt på side 12 i ei lenke du viser til. Når deg prøver å få opp denne, vert det berre noko kryptisk skrift som eg ikkje får lest. Dersom det har noko med sjøfart under krigen å gjera, så er det nok han. Veit du korleis eg skal få lest det som står der?Helsing Anita

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.