Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Lisbeth Buskoven

[#23884] Søker etter faddere til Kate

Recommended Posts

Gjest Lisbeth Buskoven

Kjelder ordna etter: | Type | Dåverande område | Dagens område | 1801 | 1865 | 1875 | 1900 | Siste 100 | Søk Brukarforumet Byt til: Arkivforumet Hjelp [ Vis temalista ] [ Legg inn nytt tema ] [ Lag nytt innlegg ] Søk i tema/gå til nummer: 23521: Faddere til Kate Fylke: Oslo -------------------------------------------------------------------------------- Lisbeth Buskoven, Kråkerøy, 17.08.2004 13:39 (1) Kate født 15 feb. 1923 på Rikshospitales Kvinneklinikk av foreldre Fritz Berg Johannesen og Dagmar Larsen, ant døpt samme sted 25 feb. Hvem var hennes faddere? --------------------------------------------------------------------------------Lisbeth Buskoven, Kråkerøy, 20.08.2004 10:08 (2) Jeg har kjøpt freg.1923 Rikshospitalet, men der var ikke dåp. Er det noen som kan hjelpe meg med faddere ? eller hvor jeg kan finne dem. Mvh. Lisbeth Ansvarleg redaktør: Yngve Nedrebø WebDebatt ©Jan Oldervoll 2002 Framsida | English | Kontakt | Debatt | Ordlista | Nyttige lenker | Hjelp

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Yngve Nedrebø

Dersom barnet er døpt på Rikshospitalet må det være kirkebøkene fra dette som har svaret. Disse kirkebøkene - opp til 1922 - er å finne i Statsarkivet i Oslo, jfr. LenkeYngre kirkebøker - og med det året 1923 som det er spurt om - vil ventelig være å finne Rikshospitalet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.