Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#23914] Trenger info ang. familie i Bergen 1900, hva var Olette Paulsens pikenavn?

Recommended Posts

Gjest Rune Thorstensen

Olette L.M.Paulsen kan være identisk med en Olette Lauretse Marie Asbjørnsen som skal være født i Kragerø 30.11.1877.Er det mulig å fastslå om dette kan være rett.Giftet eventuelt paret seg i Bergen?Jeg ser at de fikk en datter 03.01.1900.Kan det stå noe i kirkeboka i den anledning? Mvh. Rune Thorstensen

Gjest Yngve Nedrebø

Av folketellingen framgår det at familien var dissentere. Vi har de eldre protokollene for St. Paul, den katolske menigheten i Bergen (med Vestlandet), men finner ikke denne familien i oversiktene over medlemmer 1899 og 1902. Vi har ikke fått deponert fødselsprotokollen for menigheten fra 1900.

Gjest Yngve Nedrebø

Vi finner ikke familien i Bergen i 1912. Jeg regner med at St. Paul menighet kan ha opplysninger. Men jeg vet selvsagt ikke om denne familien var med i St. Paul eller i en annen katolsk menighet.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.