Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Rune Thorstensen

[#23914] Trenger info ang. familie i Bergen 1900, hva var Olette Paulsens pikenavn?

Recommended Posts

Gjest Rune Thorstensen

Olette L.M.Paulsen kan være identisk med en Olette Lauretse Marie Asbjørnsen som skal være født i Kragerø 30.11.1877.Er det mulig å fastslå om dette kan være rett.Giftet eventuelt paret seg i Bergen?Jeg ser at de fikk en datter 03.01.1900.Kan det stå noe i kirkeboka i den anledning? Mvh. Rune Thorstensen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Rune Thorstensen

Vet ikke hvor det ble av lenken, så jeg prøver igjen.Lenke Mvh. Rune Thorstensen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Yngve Nedrebø

Av folketellingen framgår det at familien var dissentere. Vi har de eldre protokollene for St. Paul, den katolske menigheten i Bergen (med Vestlandet), men finner ikke denne familien i oversiktene over medlemmer 1899 og 1902. Vi har ikke fått deponert fødselsprotokollen for menigheten fra 1900.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Rune Thorstensen

Takk for svaret Yngve.Er familien i Bergen ved tellingen i 1912? Og kan man få opplysninger vedr. familien fra St Paul menigheten ved å henvende seg dit?Mvh. Rune Thorstensen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Yngve Nedrebø

Vi finner ikke familien i Bergen i 1912. Jeg regner med at St. Paul menighet kan ha opplysninger. Men jeg vet selvsagt ikke om denne familien var med i St. Paul eller i en annen katolsk menighet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Rune Thorstensen

Takk for svaret Yngve.Jeg har kontaktet St. Paul , men har ikke hørt noe fra den kanten ennå. Mvh. Rune T.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive