Gå til innhold
Arkivverket

[#24045] Tomas Johannesson Teigane Midtun, fødd 1839 frå Årdal.


Gjest Terje Hagen
 Del

Recommended Posts

Gjest Terje Hagen

Søkjer etter lagnaden til Tomas Johannesson Teigane Midtun, fødd 1839 og kona has.Han er uekte fødd av Brita Matiasd. Teigane Midtun, fødd 1818 og Johannes Anfinnson Dalen Hestetun, fødd 1816 død 1852.Tomas vart gift 1863 med Anne Gulbrandsd. Langvoll Lægreid, fødd 1826.Anne hadde eit barn med Ole Tomasson Dalen Hestetun, fødd 1796, Lasse Olsson fødd 1852. Dette her seier Årdal BB.Eg finn ikkje Tomas og Anne i Årdal FT-1865. Eg finn Lasse 13 år ilag med morfaren under Lægreid i Årdal FT-1865.Eg ser ein Tomas Johannesson Lægreid, fødd 1840 gift og som utvandra til Amerika 2/5 1882 med Inman Line, utan nokon fylje. Kan ikkje sjå nokon Anne Gulbrandsd. frå Årdal som er utvandra til Am.For nokre år sia noterte eg ein familie som utvandra til Amerika, men eg kan ikkje hugsa adressa til dei opplysningane, det var ikkje digitalarkivet.Det var denne familien, dei utvandra i 1882.Tomas Johannesson Lægreid, fødd 1834. kona Anne Gudbrandd. Lægreid fødd 1828. Barn. Brita Tomasd. fødd 1865. Marie Tomasd. fødd 1866. Johannes Tomass. fødd 1867.Er det nokon som har kjennskap til denne familien og kvar var dei i 1865?Mvh. Terje Hagen, Årdalstangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.