Gå til innhold
Arkivverket

[#24130] Denorske jernbaner og deres personale-Personalbiografi UTGAVE 1959


Gjest gunnar andre myhre
 Del

Recommended Posts

Gjest gunnar andre myhre

Leter etter min fars onkel Harald Hoff f 1893, ansatt på tr.heim hovedstasjon som fulmektig til han gikk av med pansjon ca. midt på 60 tallet. Har sjekket utgaven fra 1972 men der var han ikke. Har forstått det slik at han skal være avbildet i 59 utgaven. Noen som kan hjelpe med bilde og opplysninger?MVH Gunnar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jarle Hannisdal

Hei jeg fandt Harald Hoff jernbanefullmektig I f. 27/11-93. med bilde. Husk at det er gitt ut 4 bind av personalhistorien. NB her er også nevnt en Kolbjørn og Steinar Hoff kan du sende meg din mail adr så skal jeg skanne det til deg. MVH Jarle jarle.hannisdal@c2i.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svein Atle Stendal

Hvis det er av interesse, fant jeg Harald Hoff tilsatt som jernbanefullmektig I i Trondheim i 1957. Han ble ansatt 6/3 1911, men han hadde tjenesteansiennitet fra 22/5 1913. Stillingen som jernbanefullmektig hadde fra 1/7 1956. Opplysningene har jeg fra ' Trykk nr. 221 TJENESTEMENN VED STATSBANENE'(Pr. 31. oktober 1957). Mvh Svein Atle Stendal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.